استاندار خوزستان گفت: طرح بخش خصوصی در منطقه تنگ تکاب بهبهان پس از چند ماه بررسی در این نشست مطرح شد و اجرای آن تصویب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: ضمانت اجرایی با قوانین مؤخر است و وقتی محیط زیست برای منطقه «تنگ تکاب» شرط گذاشته و سرمایه گذار همه آنها را لحاظ کرده دیگر چه مانعی می تواند وجود داشته باشد.

 

شریعتی افزود:مطالعات این طرح در مراحل آخر قرار دارد و سازمان محیط زیست نسبت به این طرح چند ایراد گرفته که این ایرادات قابل برطرف شدن است و انشاالله یک منطقه نمونه گردشگری کم نظیری در این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 

وی بیان داشت: یکی از سرمایه گذاران به ما اعلام کرد که در استان لرستان یک ماه مصوبه سرمایه گذاری می گیرم ولی در خوزستان ماه ها طول می کشد و من به وی اعلام کردم در لرستان باید از هفت دستگاه مجوز بگیری ولی در خوزستان این تعداد ۲۱ مورد است و با این وضعیت قفل بزرگی روی سرمایه گذاری استان خوزستان گذاشته و نه از مراکز موجود صیانت می شود و نه اجازه سرمایه گذاری می دهند.

 

شریعتی تصریح کرد: در خوزستان مسابقه داریم در منع ورود سرمایه گذار و سبقت می گیریم که یک کاری انجام نشود و تازه اگر مخالف بودیم و این کار هم شد باید مدارک را به بازرسی بدهیم که جلوی آن را بگیرید.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: در ارتباط با تنگ تکاب بهبهان ساخت موزه و محوطه این منطقه را در 2 سال تصویب می کنیم ولی جزئیات آن را سازمان برنامه ریزی و معاونت عمرانی بررسی کنند.


انتهای پیام/م

طرح تنگ تکاب پس از 2 سال تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.