یاسوج؛

اعلام حمایت بنیاد برکت برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زائی استان

استاندار کهگیویه و بویراحمد گفت: بنیاد برکت برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زائی در این استان اعلام حمایت کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید موسی خادمی  در جمع مدیران دستگاه‌های استانی با اشاره به اینکه اشتغال دغدغه اصلی مسؤولان استانی است، اظهار کرد: براساس آمار نرخ بیکاری در استان کهگلویه و بویراحمد از 17.7 درصد در سال گذشته به 13.3 درصد رسیده که کاهش نرخ بیکاری به 7 درصد در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش نهادهای خیریه در ایجاد اشتغال در این استان گفت: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) و بنیاد برکت دو نهاد خیریه هستند که برای کاهش نرخ بیکاری و رسیدن این نرخ به 7 درصد با استان همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی از آمادگی بنیاد برکت برای حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اشتغالزایی در استان خبر داد و افزود: بنیاد برکت از طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های مختلف استان تا رسیدن به نتیجه حمایت می‌کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح‌ها در دستگاه‌های اجرایی در دست تدوین است، عنوان کرد: ایجاد واحدهای تولیدی به صورت مستقیم و پرداخت تسهیلات و یا کمک‌های فنی و اعتباری از راه‌های پشتیبانی و حمایت بنیاد برکت در استان است.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مسؤولان و بنیاد برکت کاهش 5 درصدی نرخ بیکاری در سطح این استان است که تلاش می‌کنیم این هدف‌گذاری محقق شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.