پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

ماهواره ای که به‌جای فضا راهی موزه شد/نسخه های طبیعی که استرس کنکور را کم می کنند/آلودگی‌های پنهان در جعبه‌های پیتزا/سبزیجات سربی در سفره ایرانی‌ها

نگهداری ماهواره مصباح در موزه فناوری/ غول استرس کنکور را با این نسخه‌های طبیعی شکست دهید/ آلودگی‌های پنهان در کمین فست فودها/ رمز موفقیت در هفته آخر کنکور چیست؟ / مراقب سبزیجات آلوده باشیدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

قفل تبادل اطلاعات بین دانشگاهی تا پایان سال ۹۸ باز می‌شود
وزیر علوم با بیان اینکه شبکه علمی شاهراه ارتباطی دانشگاه‌ها با مشترکان خود است، گفت:در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۸ شبکه علمی کشور در مراکز علمی کل کشور بهره‌برداری شود.

«ماهواره مصباح» به موزه فناوری می‌رود
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: آخرین تصمیمی که درمورد این ماهواره اخذ شده این است که در موزه فناوری به علت هزینه‌های بالای پرتاب نگهداری شود.

نسخه‌های طبیعی که استرس کنکور را کم می‌کنند
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش با تاکید بر ممانعت از شب بیداری و نوشیدن چای و قهوه به چند نسخه طب سنتی برای شارژ مغز در کنکوری‌ها اشاره کرد.

دانه‌ای که بیشتر از شیر کلسیم دارد

شیر تنها منبع برای تامین کلسیم محسوب نمی‌شود و دانه‌های چیا را می‌توان جایگزینی فوق العاده برای شیر در نظر گرفت.

پاسخ عجیب وزیر علوم به مسئله استیضاحش
وزیر علوم درخصوص مطرح شدن استیضاح گفت: اگر استیضاح بشوم یا نشوم مهم نیست، کی به کی است؟

رمز موفقیت در هفته آخر کنکور چیست؟
در روز‌های پایانی مانده به کنکور سراسری رعایت برخی نکات مهم باعث می‌شود تا تلاش‌های شما به نتایج قابل قبولی ختم شود.

هشدار در مورد آلودگی‌های پنهان فست فودها
رئیس انجمن صنایع غذایی گفت: اگر جعبه‌های پیتزا از استاندارد‌های لازم برخوردار نباشند، میکروب‌های مختلفی به درون غذا منتقل می‌شود.

هشدار جدی در خصوص مصرف سبزیجات آلوده
رئیس انجمن علوم وصنایع غذایی ایران گفت: آبیاری با آب فاضلاب، سبزیجات را آلوده و می‌تواند ناقل انواع بیماری‌ها و میکروب‌ها در بدن باشد.

مبتلایان به سنگ کلیه، مصرف مایعات را افزایش دهند
یک متخصص اورولوژی و مجاری ادراری گفت: افرادی که دچار سنگ کلیه هستند بهتر است مصرف مایعات را به ۲ تا سه لیتر در روز برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار