ساری،

بهره مندی طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از تسهیلات طرح رونق تولید

در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و با تدابیر دولت تدبیر و امید، طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نیما دارایی معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در خصوص بازدید از طرح‌های در حال ساخت‌وساز به‌ویژه واحد‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد گفت: بخش تولید و صنعت از ظرفیت قابل‌توجهی برای افزایش تولید، رشد اقتصادی و اشتغال برخوردار است.

وی با اشاره به اهداف بازدید از واحد‌های تولیدی افزود: این بازدید‌ها در قالب برنامه طرح رونق تولید و اشتغال و در چارچوب تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای واحد‌های نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد و فعال نمودن واحد‌های راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

دارایی درباره شرایط دریافت تسهیلات بانکی در قالب طرح تأمین بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح ملی نیمه‌تمام وزارت صنعت گفت: بر اساس این دستورالعمل، این طرح‌ها واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط نیمه فعال که ظرفیت پایدار و بازار فروش برای محصولات دارند و همچنین طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد می‌توانند برای اخذ تسهیلات بانکی اقدام کنند.

بر اساس این دستورالعمل، معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی مصطفی خمینی، جویبار، ساری ۲ و ناحیه صنعتی گلوگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

دریافت تسهیلات رونق تولید با افزایش پیشرفت فیزیکی طرح‌های اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.