فضاپیمای «اژدها» امشب از فضا به زمین می رسد+تصاویر

سفینه فضایی اژدها مرسوم به دراگون پس از یک ماه اقامت در فضا امشب به زمین باز می گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امشب سفینه فضایی دراگون پس از انجام ماموریت های محوله به زمین باز می گردد.

این محموله چهار هزار پوندی تحقیقاتی بعد از یک ماه پژوهش امشب در حالی به زمین باز می گردد که کارهای مطالعاتی مهمی برای ناسا انجام داده است.

بازگشت اژدها به زمین+تصاویر

فضاپیمای دراگون با هدف پشتیبانی از ذخیره سازی اطلاعات که در سال 2014 به ایستگاه فضایی تحویل داده شده بود ارسال و ماموریت خود را به درستی به پایان رساند.

به دلیل وجود امواج خروشان در محل فرود دراگون در اقیانوس آرام زمان بازگشت آن به تعویق افتاده بود که امشب به دلیل  مناسب بودن وضعیت جو این فضا پیما به زمین بر باز می گردد و محل دقیق فرود آن در غرب کالیفرنیا در بندر لانگ بیج است که با کشتی قبل از آنکه به لانگ پیج منتقل و محموله های آن جدا شود به آزمایشگاهش در تگزاس ارسال می شود.

بازگشت اژدها به زمین+تصاویر

ناسا در این رابطه می گوید: فضا نوردان نحوه تخلیه محموله و خروج از آن بسته را آموزش دیده و پس از 2 ساعت که چتر این فضا پیما باز می شود به زمین فرود آمده و فضانوردان از دراگون خارج می شوند.

انتهای پیام/

نگاهی به وضعیت رصد "سیاره زحل" طی یک ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۶
این محموله 4هزار پوند است . قطعا 3هزار پوند از آن سلول خورشیدی میباشد . چقدر تلاش کردم تا معادل سلول خورشیدی را که طراحی کرده ام بسازم در خدمت مملکتم استفاده بشود اما حیف که نشد .