کرمان؛

اشتغال زایی برای 1300نفر در عنبرآباد

در بخش کشاورزی پنج طرح با اشتغالزایی 810 نفر و در بخش صنعت 40 طرح با اشتغالزایی 524 نفرو در عنبرآباد در حال فعالیت می باشند.

اشتغال زایی برای 1300نفر در عنبرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد حجتی پور در نشست اقتصاد مقاومتی منطقه 2 استان گفت: در زمینه معادن هم در این شهرستان 2 معدن تراورتن در حال راه اندازی است که با راه اندازی این معدن برای 500 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود:کمبود نقدینگی و اعتبار بانکی و طولانی شدن زمان پرداخت تسهیلات از عمده مشکلات سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: اگر این موانع و مشکلات از پیش پای سرمایه‌گذاران برداشته شود، طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای رونق و شتاب بیشتری خواهند گرفت.

حجتی تصریح کرد: تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی عنبرآباد توسط استاندار کرمان پیگیری می شود لذا این نشان از جدیت استاندار در این زمینه می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و اشتغال شهرستان های جیرفت و عنبرآباد وابسته به استفاده صحیح وتغییر دیدگاه بخش کشاورزی است،گفت: با استفاده بهینه از آب و کود و افزایش بهره وری از آب زمینه استفاده صحیح را از بخش کشاورزی باید فراهم کنیم.


سیدمهدی طبیب‌زاده اظهار کرد: در 2 شهرستان جیرفت و عنبرآباد با همکاری فرمانداران اقدامات خوبی در زمینه کارهای زیربنایی و مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری انجام گرفته که با پیگیری اتاق بازرگانی امیدواریم که این 2 شهرستان به جایگاه واقعی خود برسند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار