یک کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی را در پایان راه می‌بیند

نعیمی گفت: حملات اخیر صهیونیست‌ها به خاک سوریه، بیانگر ناکامی‌های این رژیم درپی شکست تروریست‌هاست.

رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی را در پایان راه می‌بیندمصیب نعیمی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, پیرامون حملات متعدد رژیم صهیونیستی درپی پیشروی‌های اخیر نیروهای سوری و شکست تروریست‌ها در شهر البعث اظهار داشت: ورود رژیم صهیونیستی به صحنه درگیری‌ها در سوریه اگرچه محدود و به بهانه شلیک خمپاره به داخل جولان اشغالی صورت گرفت، اما بیانگر ناکامی‌های این رژیم در حمایت از تکفیری‌هاست.

وی با بیان این‌که ناکامی‌های تروریست‌های حاضر در سوریه برای صهونیست‌ها قابل باور نیست، گفت: از آغاز بحران سوریه حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی آشکار بود، چرا که از یک سو تروریست‌ها در مرزهای مشترک با این رژیم به راحتی فعالیت می کردندو از طرفی عناصر مجروح تروریستی در داخل بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی و زیرنظر صهیونیست‌ها مداوا می‌شدند.

نعیمی در ادامه افزود : اما دلیل ورود متجاوزانه آن‌ها به صحنه سوریه که البته در گذشته نیز سابقه داشته، به این دلیل است که رژیم صهیونیستی گروهک‌های تروریستی را در پایان راه می‌بیند و لذا برای بقای بیشتر آن‌ها علاوه بر مطرح کردن بهانه‌های مختلف خود نیز وارد صحنه می‌شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد : وضعیت موجود برای صهیونیست‌ها بسیار دشوار است چرا که اکنون از جبهه قنیطره و موصل گرفته تا مناطق حومه شرقی دمشق و حلب، پاکسازی نواحی مختلف از وجود تروریست‌های تکفیری با جدیت و سرعت ادامه دارد.

نعیمی در پایان گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد ورود بیشتری به صحنه داشته باشد، شرایط را برای خود دشوارتر خواهد کرد و همان واکنش‌های سال‌های اخیر مقاومت لبنان به تجاوزات صهیونیست‌ها نیز این‌بار در صحنه سوریه برای این رژیم اشغالگر اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار