شاکری در سیصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران؛

ارتباط بوستان‌ها با سازمان زیباسازی قطع شده است

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ظرفیت بالای بوستان‌ها، ارتباط سازمان زیباسازی با بوستان‌ها قطع شده است و پیشنهاد می‌دهم بوستان‌ها در زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرند.

ارتباط بوستان‌ها با سازمان زیباسازی قطع شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، درباره حل مشکلات منطقه ۲۱ اظهار داشت: تخصیص بودجه در حال حاضر اثر بدوی ندارد مگر اینکه تمهیدات مدیریتی لازم در این خصوص انجام شود.

وی درباره بوستان حضرت خدیجه(س) در منطقه ۲۱ افزود: ارتباط لازم میان سازمان زیباسازی و بوستان‌ها قطع شده و هیچ کار فرهنگی در بوستان‌ها صورت نمی‌گیرد و از ظرفیت بوستان‌ها استفاده نمی‌شود.

شاکری گفت: باید بوستان‌ها از زیرمجموعه معاونت خدمات شهری خارج شوند و در زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرند.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره بهره‌برداری از باغ کتاب افزود: موضوع احداث باغ کتاب در سال های  ۸۲ و ۸۳  در شهرداری مطرح بوده است و هزینه‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: شهرداری در ایجاد زیرساخت‌ها بسیار موفق عمل کرده است، اما این کفایت نمی‌کند و وجود زیرساخت‌ها یک حلقه از چند حلقه‌ای است که باید به یکدیگر متصل شوند.

شاکری ادامه داد: باید وزارت ارشاد و حوزه هنری نیز به نوعی در موضوع احداث باغ کتاب حضور داشته باشند؛ چراکه در راستای فرهنگ‌سازی، این مکان ظرفیت بالایی دارد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره تخلفات یک نانوایی گفت: نانوایی در یک مجتمع مسکونی بدون مجوز احداث شده است و از خرداد سال ۹۵ تذکرات لازم در این خصوص داده شده و شورای نانوایان نیز این نانوایی را غیرقانونی دانستند و ماده ۱۰۰ نیز حکم قلع و قمع این نانوایی را داده است.

شاکری در ادامه تصریح کرد: دادگاه حکم ۶ ماه بازداشت تعزیری را برای این نانوایی داده است، اما اتفاقی نیافتاده و ما شاهد یک متخلف بازیگر و یک مجری بی‌عرضه هستیم و این اقدامات هزینه برای شورا و شهرداری ایجاد می‌کند. اخیراً نیز تخلف تبدیل به توافق شده است.

انتهای پیام/

بوستان‌ها در زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار