شورای اسلامی شهر تهران در هفته‌ای که گذشت؛

ایمنی میدان امام خمینی(ره) در معرض خطر است/ اعضای شورا در روز‌های پایانی فعالیت خود، کم کاری می‌کنند

مهم ترین اخبار شورای اسلامی شهر تهران در هفته گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

ایمنی میدان امام خمینی(ره) در معرض خطر است/ اعضای شورا در روز‌های پایانی فعالیت خود، کم کاری می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای اسلامی شهر تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله اعضای شورا در روز‌های پایانی فعالیت خود، کم کاری می‌کنند، شهردار تهران برای حضور در صحن شورا معذوریتی ندارد، ایمنی میدان امام خمینی (ره) در معرض خطر است و غیره بود.

*شهردار تهران برای حضور در صحن شورا معذوریتی ندارد

ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهردار تهران هیچ معذوریتی برای حضور در صحن شورا ندارد و یکشنبه هفته آینده به صحن شورا می آید.

*منطقه 21 آب آشامیدنی بهداشتی شهر تهران را ندارد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 21 آب آشامیدنی بهداشتی شهر تهران را ندارد و آب شرب از جا‌های دیگری تامین می‌شود.


وی افزود: برای رفع مشکل و تامین آب منطقه 22 قراردادی با سازمان آب منعقد کردیم که سازمان اعلام کرده که این قرارداد را لغو می‌کند.

*بهره برداری از 27 کیلومتر خطوط مترو شهر تهران

هابیل درویشی مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: طی سال‌های اخیر ۲۰ هزار میلیارد تومان صرف احداث مترو در تهران شده و به طور همزمان ۲۷ کیلومتر مترو را به بهره برداری رسانده ایم.

وی افزود: در حال حاضر مترو تهران عضو بین المللی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری است.

*اعضای شورا در روز‌های پایانی فعالیت خود، کم کاری می‌کنند

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران در روز‌های پایانی فعالیت خود در دوره چهارم شورا نسبت به حضور در جلسات کم‌لطفی می‌کنند.

*ارتباط بوستان‌ها با سازمان زیباسازی قطع شده است

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ظرفیت بالای بوستان‌ها، ارتباط سازمان زیباسازی با بوستان‌ها قطع شده است و پیشنهاد می‌دهم بوستان‌ها در زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرند.

*فراموشی بهره برداری از فاز دوم بوستان حضرت خدیجه(س)

صیامی دبیر شورایاری منطقه 21 گفت: یکی از بوستان های منطقه 21 بوستان حضرت خدیجه(س) است که متاسفانه فاز دوم آن رها شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

*هزینه 20 هزار میلیارد تومانی برای تملک املاک در حوزه مترو

مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهر گفت: برای توسعه مترو در 4 سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان برای تملک املاک هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون به صورت هم زمان 100 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته می‌شود، تأکید کرد: این مقیاس کار افتخار بزرگی برای مجموعه شهرداری تهران است، چرا که در هیچ کجا این حجم ساخت و ساز انجام نمی‌شود.

*ایمنی میدان امام خمینی (ره) در معرض خطر است

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایمنی میدان امام خمینی(ره) به دلیل گودبرداری‌های متعدد و نزدیک به هم در معرض خطر جدی قرار دارد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار