همدان؛

استقبال 3 هزار نفری مسابقه قرآنی از طریق شبکه های اجتماعی

شهردار بهار گفت: مسابقه قرآنی رمضان با استقبال 3 هزار نفری از طریق شبکه های اجتماعی توسط این شهرداری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن رمضانی از برگزاری مسابقه قرآنی در ایام ماه رمضان خبرداد و گفت: برای اولین بار به همت عوامل شهرداری بهار و همکاری مدیران شبکه های اجتماعی شهرستان بهار مسابقه قرآنی تحت عنوان " قرآن کتاب زندگی" بصورت همگانی برگزار شد.

شهردار بهار افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید ویژه ‌بر توسعه فعالیت‌های قرآنی دارند و ایشان الگوی نمونه در زمینه توجه به مسائل قرآنی برای همگان می باشند، لذا شهرداری بهار نیز با برگزاری مسابقه قرآنی در ماه مبارک رمضان یکی از راه‌های مهم برای نشر گسترش فرهنگ قرآ‌ن و باعث ایجاد انگیزه برای قشرهای مختلف را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار بهار بیان کرد: مسابقه قرآنی بصورت روزانه در ماه مبارک رمضان با طرح 30 سوال از قرآن کریم و درج آن در شبکه های اجتماعی صورت گرفت.

رمضانی در خصوص تعداد شرکت کنندگان مسابقه قرآنی افزود: باوجود استقبال خوب شهروندان بهاری شاهد شرکت کنندگانی از شهر ها و استان های دیگر همچون مشهد مقدس، قم ، اصفهان، تهران، همدان، کرمانشاه، آبادان، خراسان جنوبی، سمنان و یزد بوده ایم که تعداد پاسخ دهندگان به بیش از 3 هزار نفر رسیده است.

شهردار بهار خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ارسال پاسخ نامه ها پس از بررسی کامل، از بین شرکت کنندگانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارائه نموده اند قرعه کشی شده و به 15 نفر جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ قرآن خوانی، حفظ و تکریم جایگاه والای قرآن در زندگی انسان ها، تشویق برای شرکت در برنامه های دینی و آشنایی بیشتر نسل جوان با برکات قرآن را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی توسط عوامل شهرداری بهار عنوان کرد.

انتهای پیام/ خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.