انصاری: هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است/ بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات به تیم ما آمده اند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:با توجه به اینکه نفرات خوبی در فصل نقل و انتقالات به تیم ما اضافه شده اند هدف ما شکست الاهلی و صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان است.

انصاری: هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است/ بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات به تیم ما آمده اند محمدانصاری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد افتتاح مدرسه شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: به نظر من بچه ها در این سن احتیاج زیادی به تفریح دارند چرا که در کشور ما جوانان و نوجوانان زیادی هستند به این رشته علاقه دارند. باید بگویم شهید ابراهیم هادی الگویی به تمام معنا برای ما انسان ها است و اگر ورزشکاران و سایر اشخاص جامعه اخلاق این شهید را سر لوحه کارشان قرار دهند بدون شک جهش چشم گیری را در رفتارشان مشاهده خواهند کرد و امیدوارم ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خود من در سنین کودکی شاگرد کولیوند بودم از او خواهش کردم که اگر برایش سخت نیست بیاید و مربیگری این بچه ها را قبول کند و او نیز بدون هیچ مشکلی قبول کرد که بیاید و مربی این بچه ها شود.به هر حال خود من هم روزی از این مدارس فوتبال کارم را شروع کردم و توانستم به مرور زمان مدارج ترقی را پله پله سپری کنم تا به اینجا برسم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات و اینکه در لیگ هفدهم چه هدفی را دنبال می کنند،اظهار داشت: مدیران تیم در فصل نقل و انتقالات توانستند بازیکنان خوبی و تاثیر گذاری را برای تیم جذب کنند و باید بگویم هدف ما در فصل جاری پیروزی مقابل الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی و صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا و ضمنا تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

انصاری در پایان در مورد دربی 85 بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در کشور آلمان گفت: نظری در این مورد ندارم.

انتهای پیام/

نظری درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در آلمان ندارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار