اراک؛

خیابان امام خمینی اراک پایلوت مناسب سازی معابر برای معلولین می شود

اجرای پایلوت طرح مناسب سازی معابر برای معلولین و جانبازان درخیابان امام خمینی اراک در دست بررسی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ کاظمی عضو شوری شهر کلان شهر اراک درکمیته آموزش و مناسب سازی اماکن و معابر عمومی ویژه معلولین وجانبازان در صدا و سیمای استان مرکزی گفت :باید هر ساله یک خیابان به صورت الگو و پایلوت طرح مناسب سازی معابر برای معلولین و جانبازان انجام شود و خیابان امام خمینی اراک هم در دست بررسی برای اجرای این طرح است.

کاظمی افزود:با توجه به اینکه هر ساله اعتباری برای مناسب سازی اماکن و معابرعمومی ویژه معلولین و جانبازان تخصیص داده می شود،اما تاکنون اقدام مناسبی در راستای رفاه این عزیزان انجام نشده است.

فراهانی قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اجرای  طرح مناسب سازی اماکن و معابرعمومی ویژه معلولین و جانبازان یکی از مهمترین مطالبات جامعه معلولین و افراد خاص است افزود: نهادها و اداراتی که برای تردد این افراد محیط خود را مناسب و فراهم کرده اند باید معرفی شوند.

فراهانی افزود: صدا و سیمای استان مرکزی نقش به سزایی در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مردم برای احترام به حقوق دیگران بویژه افراد معلول و جانباز دارد و این رسانه از تمام ظرفیت ها استفاده می کند.
انتهای پیام /ج


اجرای طرح مناسب سازی خیابان امام خمینی اراک در دست بررسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.