کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دولت برای کنترل قاچاق کالا باید همگرایی بیشتری را در دستگاه‌ها ایجاد کند

نائب رئیس جبهه پیروان گفت: دولت به جای طرح اقتصاد نظامی،برای کنترل قاچاق کالا همگرایی بیشتری را در دستگاه‌های ذیربط ایجاد کند.

محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کنترل ورود کالای قاچاق به کشور اظهار داشت: مبارزه حاکمیتی با قاچاق فقط در کنترل مبادی ورودی کشور خلاصه نمی‌شود و در صورتی که کالایی بدون مجوز قانونی وارد شود باید با عاملان آن برخورد قانونی انجام گیرد.

وی افزود: مبارزه اساسی با قاچاق کالا نیاز به یک بستر سازی مناسب دارد و باید ساز و کار‌های مشخصی در ابعاد معلوم شده برای آن تعریف و به کار گرفته شود.

کوهکن تصریح کرد: به عنوان مثال گمرک در 4 سال گذشته به واسطه توانمندی و مدیریتی که در این بخش صورت گرفته قدم‌های خوبی در جهت کنترل بسیاری از مبادی های  ورودی کشور انجام داده و تمامی مراکز گمرکی از طریق مرکز و اتاق کنترل به صورت آنلاین بررسی می‌شوند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: در ارتباط با مصادیق دیگر ورود کالای قاچاق می‌توان گفت که از برخی از مبادی ورودی کشور که محل واردات رسمی  نیست کالای غیر قانونی به کشور وارد می‌شود و برخی از مرز‌های جنوب غربی و مرز‌های آبی اتحاد و انسجام بیشتر دستگاه‌های مربوط در زمینه کنترل قاچاق را می‌طلبد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت به جای طرح مبحث اقتصاد نظامی و دولت با تفنگ که نباید از زبان مسئولین شنیده شود بهتر است که در زمینه کنترل قاچاق کالا همگرایی و انسجام بیشتری را در دستگاه‌های لازم مبذول دارد.

انتهای پیام /

 

وظیفه دولت در مبارزه با قاچاق کالا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار