کرمانشاه؛

بازدید معاونان وزیر کشور از پایانه مرزی خسروی

هوشنگ خندان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و محمدجواد آذر جهرمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،وارد شهرستان قصرشیرین شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ قرار است معاونان وزیر کشور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه در این سفر ضمن بازدید از توقفگاه های خودرو در دست احداث در جاده کمربندی مرز پرویزخان برای زائران اربعین حسینی، از مسیر جاده قصرشیرین به خسروی و هچنین پایانه مسافری و بین المللی این مرز بازدید کنند.


هدف از این بازدید رفع مشکلات و بررسی زیرساخت های موجود، وضعیت ترافیکی جاده های های منتهی به مرز، افزایش امکانات به ویژه در بخش های راه و خطوط مخابراتی و تلفن همراه و دیگر امکانات مورد نیاز برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی است.

با ابلاغ نامه‌ای از سوی وزارت کشور مبنی بر بازگشایی مرز خسروی بر روی زوار اربعین امروز قصرشیرین میزبان معاونین وزرات خانه‌های راه و شهرسازی و ارتباطات و نیز فرمانده پلیس راهور خواهد بود تا بازدیدی از زیر ساختهای عمرانی و تاسیساتی این شهرستان برای میزبانی در اربعین امسال داشته باشند.

انتهای پیام/ز

معاونان وزیر کشور وارد قصر شیرین شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار