اقرار یکی از دانمشندان اطلاعات گوگل:

گوگل بهتر شما را می شناسد یا خودتان؟

یکی از دانشمندان پیشین گوگل می گوید گوگل یک آرشیو اطلاعاتی بزرگ از روح و روان همه انسان‌هاست.

گوگل بهتر شما را می شناسد یا خودتان؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استیو استفنز دیووویتز(Stephens-Davidowitz) دانشمند اطلاعات پیشین گوگل، می گوید نباید اجازه دهید که رسانه های اجتماعی به طور کامل زندگی شما را احاطه کنند و از همه مسائل باخبر باشند.

وی معتقد است که جستجوهای اینترنتی بینش منحصر به فردی را به روان انسان ارائه می دهد؛ زیرا افراد چیزهایی را به گوگل می رسانند که هرگز در نظرسنجی‌ها و یا شاید حتی خودشان در مصاحبه‌های حضوری به آن اعتراف نمی کنند.

این دانشمند اطلاعات گوگل می‌گوید نتایج جستجوها نشان می دهد بسیار از جستجوهای اینترنتی به فیلم‌های غیراخلاقی تعلق دارد در حالی که اندکی از کاربران به این موضوع اعتراف می کنند.

وی در کتابش با نام "دروغ" می نویسد: " داده های بزرگ، داده های جدید و آنچه که اینترنت می تواند به ما بگوید در واقع همان چیزی است که ما واقعا هستیم".

دانشمند پیشین اطلاعات، گوگل را یک مرکز بزرگ آرشیو اطلاعاتی در خصوص روح و روان همه انسان‌های میداند و می گوید بشر هر لحظه در ارتباطاتش دروغ می گوید اما در مواجهه با گوگل رفتاری صادقانه دارد و تمام اطلاعات و حالات روحی و روانی‌اش را در اختیار گوگل قرار می دهد.

استیو استفنز دیووویتز همچنین از تفاوت آشکار بین واقعیت و جستجوهای اینترنتی پرده برداشت و گفت: اطلاعات نشان میدهد تفاوت بسیاری بین کنجکاوی‌ها و جستجوهای اینترنتی و آنچه در واقعیت فرهنگ و آنچه در ذهن انسان‌ها است، وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار