یاسوج؛

اجرای حکم تخلیه گلخانه ها از فرودگاه یاسوج ضروری است

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: اجرای حکم هیئت تشخیص مبنی بر تخلیه گلخانه های موجود در فرودگاه یاسوج الزامی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛حسین اکرمیان ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت گلخانه های موجود در فرودگاه یاسوج افزود: حکم تخلیه در این حوزه به استناد هیات تشخیص و به استناد قانون باید اجرا شود و در این حوزه سازمان های نظارتی ورود پیدا کرده اند و عدم اجرای قانون باعث تضعیف ارکان حکومت می شود.

اکرمیان تصریح کرد: حکم این شورا به دادستانی ارسال شده است و این حکم باید اجرا شود.

اکرمیان عنوان داشت:فرودگاه ها به شهر فرودگاهی تبدیل شده اند و فرودگاه امام خمینی به عنوان شهر فرودگاهی فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: قانون باید در این مورد اجرا شود و تنها در فرودگاه یاسوج و یک فرودگاه دیگر چنین وضعیتی وجود دارد.

اکرمیان اظهار کرد: شرکت فرودگاهی و ناوبری هوایی کشور دارای دو دیسیپلین است که بخشی معطوف به رعایت مقررات جهانی و بخشی مربوط به رعایت قوانین داخلی است.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور بیان داشت: فرودگاه یاسوج می تواند موتور محرکه توسعه استان باشد و توجه به توسعه این فرودگاه و فرودگاه های کوچک در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توسعه این حوزه برای توسعه دیگر حوزه ها و رشد استان لازم است و فرودگاه هایی مانند یاسوج، ایلام، شهرکرد و فرودگاه های سبک باید توسعه یابند.

اکرمیان با اشاره به اینکه برای شرکت فرودگاهی کشور انجام صحیح وظایف و رشد و توسعه کشور مهم است بیان داشت: از مجموع ۵۴ فرودگاه تحت مالکیت این حوزه یک فرودگاه دارای سودهی بود که آن هم واگذار شده است.

اکرمیان بیان داشت: ما به عنوان بخشی از دولت وظیفه داریم از آنچه که در توان است در راستای اجرای دستورات مسئولین و توسعه کشور گام برداریم و به تصمیمات مقامات عالی در راستای اشتغال و توسعه جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/غ

ضرورت تخلیه گلخانه ها از فرودگاه یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.