اصفهان؛

افزایش اشتغال در مناطق صنعتی تیران و کرون

در یکسال گذشته اشتغال در مناطق صنعتی شهرستان تیران و کرون 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار شهرستان تیران و کرون افزود: رونق کاروفعالیت در شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون با بسته های حمایتی دولت و کمک های کارگروه رفع موانع اقتصادی در یکسال گذشته اتفاق افتاده که رشد تولید و اشتغال را به همراه داشته است.

علی رحمانی تصریح کرد:پنج واحد صنعتی بزرگ این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات بانکی و بسته های حمایتی دولت در یکسال گذشته شده اند.

وی گفت: عمده مشکل سایر واحدهای صنعتی در دریافت تسهیلات بانکی وثیقه های سنگین بانک ها بوده که برای تسهیل شرایط و جلوگیری از رفتار سلیقه ای بانک ها مشکلات احصا شده و برای رسیدگی به استانداری اعلام شده است.

رحمانی افزود: با تسهیل شرایط اخذ وام توسط بانک ها و کمک صندوق حمایت از صنعت توزیع تسهیلات بانکی و بسته های حمایتی در سال جاری افزایش می یابد و بر این اساس رشد 20 درصدی اشتغال و تولید در واحدهای صنعتی این شهرستان در سال 96 پیش بینی می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه سرمایه درگردش مهمترین نیاز واحدهای صنعتی این شهرستان است، خاطر نشان کرد: با توزیع منابع مالی در بین صنعتگران این نیاز رفع می شود و فعال سازی کارگاه های راکد و افزایش تولید واحدهای با تولید کمتر در برنامه سال 96 است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.