اتمام حجت جادوگر با نفتی‌ها

علی کریمی در نشست با مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده در صورتی که به وضعیت مالی این تیم سر و سامانی ندهند،تصمیم جدیدی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با وجود گذشت چهار روز از آغاز تمرینات تیم فوتبال نفت تهران زیرنظر علی کریمی و دستیارانش، همچنان بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی به شکلی کاملا آماتورگونه به تمرین می‌پردازند و به جز چند دست لباس، هیچ امکاناتی برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است.

مالک باشگاه نفت که در روز‌های اخیر برای جذب حامی مالی و تامین بخشی از هزینه‌های این تیم، مذاکراتی را با یک فرد متمول انجام داده تاکنون نتوانسته رضایت وی را برای تزریق پول به تیم نفت جلب کند.

برهمین اساس علی کریمی در نشست خود با مسئولان باشگاه نفت به آن‌ها اعلام کرده اگر تا روز‌های ابتدایی هفته آینده بهبودی در وضعیت این تیم حاصل نشود، خیلی زود عطای سرمربی گری در نفت تهران را به لقایش می‌بخشد. با این وجود باید دید مسئولان باشگاه نفت چه تدابیری برای رفع مشکلات اتخاذ می‌کنند؟

کریمی در حال حاضر بدون قرارداد در تیم نفت فعالیت می‌کند و جالب اینجاست در روز‌های اخیر به ندرت پیش آمده که وی در تمرینات تیمش لباس ورزشی برتن کند. در واقع جادوگر با این اقدام قصد دارد به مسئولان باشگاه نفت اعلام کند اگر روی قول و قرارهایشان نمانند، تعهدش را زیرپا می‌گذارد و بدون هیچ مشکلی به همکاری با نفت تهران پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

علی کریمی مسئولان نفت تهران را تهدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۴ ۱۴ تير ۱۳۹۶
ندادن سحرش.ن کن مگه جادوگرنیستی. اجی مجی بگی طلسم میشن خخخ
آخرین اخبار