اردبیل؛

کسب مهارت مهم‌ترین اهداف تاسیس دانشگاه‌های علمی، کاربردی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هدف اصلی از شکل گیری دانشگاه‌های علمی کاربردی، آموزش‌های مهارتی و عملی است.

کسب مهارت مهم‌ترین اهداف تاسیس دانشگاه‌های علمی، کاربردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل ؛ ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در دومین گردهمایی روسای واحد‌های استانی دانشگاه‌های جامع علمی، کاربردی کشور در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: کسب مهارت و جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله مهم‌ترین اهداف تاسیس دانشگاه‌های علمی، کاربردی بود که باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کند چرا که احساس می‌شود متاسفانه در عمل آن طور که انتظار می‌رفت موفقیت حاصل نشده است.

وی گفت:دانشگاه‌های علمی، کاربردی در فرایند مهارت افزایی و اشتغال جوانان در حوزه‌های مختلف نقش بسزایی دارند و می‌توانند کمک شایانی در حل مشکلات جامعه بکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار از این دانشگاه بکارگیری مهارت‌های آموخته شده و جذب سریع فارغ التحصیلان آن در بازار کار است تا بتواند زمینه ساز رونق و اشتغال باشد.

نصیری تصریح کرد:اکثر دانشجویان نسبت به انتخاب دانشگاه در شهر خود اقدام می‌کنند، این موضوع پتانسیل بسیار خوبی برای دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های علمی، کاربردی است تا به رسالت خود در رسیدن به اهداف تعیین شده عمل کند.

انتهای پیام/ح

جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله مهم‌ترین اهداف تاسیس دانشگاه‌های علمی، کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.