تبریز؛

تأکید بر ساماندهی وسایط نقلیه میوه فروشان سیار در سطح شهر اهر

فرماندار شهرستان اهر بر ساماندهی و هدایت وسایط نقلیه میوه فروشان سیار در سطح شهر اهر به مکان های تعیین شده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  عابدی فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر گفت: این میوه فروشان بر روی نیسان و یا وانت اقدام به فروش میوه در خیابان های اصلی سطح شهر اهر می کنند و با این کار باعث ترافیک می شوند که لازم است نسبت به ساماندهی این میوه فروشان و استقرار در مکان های تعیین شده از سوی شهرداری و راهنمایی و رانندگی اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به معضل سد معبر افزود: گل فروشان و اصناف علاوه بر پیاده روها، حتی در خیابان ها نیز سد معبر می کنند که از اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شهرداری انتظار داریم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و ترافیک نسبت به رفع موانع از معابر عمومی اقدام نمایند و در صورت عدم همکاری نسبت به ابطال پروانه کسب و پلمپ مغازه ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین به تردد برخی از رانندگان از زیرگذرهای غیررسمی خصوصاً پل های احداث شده بر روی رودخانه اهر چای اشاره کرد و بر انجام اقدامات قانونی از سوی مراجع متولی در راستای کاهش خطرات جانی و حوادث احتمالی تأکید کرد.

وی همچنین در راستای کاهش ضریب تصادفات جاده ای بین شهری و درون شهری خواستار حذف نقاط حادثه خیز، خط کشی جاده ها و خیابان ها، نصب سرعت گاه های استاندارد و همچنین تأمین روشنایی در مبادی ورودی های شهر و در سطح معابر عمومی شهر شد.

عابدی با اشاره به اینکه تبدیل جاده‌های اهر – مشگین‌شهر و اهر – کلیبر به بزرگراه به لحاظ اینکه ترافیک در این جاده‌ها در ایام تعطیلات بسیار بالاست ضروری است گفت: یکی دیگر از پروژه‌های عظیم راه ‌سازی در حوزه شهرستان اهر احداث بزرگراه اهر – مشکین‌شهر بوده که استان آذربایجان شرقی ( شهرستان اهر ) برای احداث ۳۰ کیلومتر از این بزرگراه متعهد شده است و مابقی احداث هم بر عهده استان اردبیل ( شهرستان مشگین‌شهر ) است.

 

انتهای پیام/ش

 

نصب سرعت گاههای استاندارد در ورودی شهر درجهت کاهش تصادفات جاده ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار