آغاز دوره های آموزشی اولین رویداد کارآفرینی صنایع دستی استان یزد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از شروع دوره های آموزشی اولین رویداد کارآفرینی صنایع دستی در استان خبر داد.

محمد رضا دهقان مهرجردی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و نخستین نمایشگاه زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی در استان و در راستای برگزاری اولین رویداد کارآفرینی و مسابقه طراحی محصولات حصیری ،دوره های آموزشی آشنایی با کسب و کارهای جدید، هدفگذاری شغلی و استراتژی، تکنیک های حرفه ای فروش و برند سازی صبح امروز پانزدهم تیرماه در ساختمان بنیاد نخبگان استان یزد آغاز شد.

مهرجردی افزود: دوره های آموزشی رويداد كارآفرينی صنايع دستی با هدف توسعه و ترویج تولیدات صنایع دستی با ایده ، خلاقیت وکار افرینی نوین، توانمند سازی و ارتقای دانش هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی و در نهایت رونق فضای کسب و کار برگزار شده است.

وی مباحث روز اول این دوره های آموزشی را آشنایی با کسب و کارهای جدید و هدفگذاری شغلی و استراتژی عنوان کرد و اشاره ای نیز به دیگر محور های آموزشی این دوره ها داشت و یاد آور شد: کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، آشنایی با اصول و مبانی برنامه توسعه در خوشه های کسب و کار، تکنیک های حرفه ای فروش و برند سازی محورهای این کلاس های آموزشی را شامل می شود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه این دوره های آموزشی به مدت چهار روز و با همکاری بنیاد ملی نخبگان یزد در استان برگزار می شود، گقت: دوره های آموزشی رويداد كارآفرينی صنايع دستي كاملا آزاد و رايگان برگزار شده و هیچ هزينه ای از شرکت کنندگان دريافت نشده و نخواهد شد.

گفتنی است: دوره های آموزشی اولین رویداد کارآفرینی صنایع دستی استان یزد از امروز پانزدهم تیرماه در ساختمان بنیاد نخبگان استان یزد واقع در بلوار دانشجو آغاز شده و تا هیجدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است: در پایان این دوره ها برای کلیه شرکت کنندگان گواهی آموزشی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

آغاز دوره های آموزشی اولین رویداد کارآفرینی صنایع دستی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار