امام جمعه موقت رشت:

آتش به اختیار همان تسخیر لانه جاسوسی است

امام جمعه موقت رشت گفت: آتش به اختیاری که مقام عظمای ولایت از آن یاد کردند همان تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت اظهار داشت: منظور آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب حرکت های خودجوش برای رسیدن به اهداف والا و ارزشمند نظام  است.

وی افزود: برخی افراد و گروه ها با برداشت ناصحیح از این عبارت و استراتژی مهم به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی اند و گروه های معاند و رسانه های غربی هم که تکلیف شان روشن است ، به دنبال تضعیف نظام و تفرقه افکنی اند.

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد:غربی ها درحالی ادعای مبارزه با تروریسم را فریاد میزنند که خود حامیان اصلی گروه های تروریستی و صاحبان تروریسم دولتی اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مهمترین و بزرگترین کشوری است که در خط اول مبارزه با تروریسم ایستاده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

وی اذعان داشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب طرح دوفوریتی مقابله با بدعهدی های برجام که میتواند کشورهای 5 + 1 به ویژه امریکا را از ادامه بدعهدی و در نهایت بی فرجامی برجام بازدارد ، قدردانی می کنم.

امام جمعه موقت رشت گفت: رعایت حجاب ، پرهیز از نگاه شیطانی ، دوری از افکار پلید و اعمال شیطانی است.

وی افزود: پرداخت نکردن مالیات که بخش مهمی از هزینه های‌ کشور را میتواند پوشش دهد ، حق الناس است و اگر با راهکار درست و به موقع دریافت شود حتی وابستگی به نفت را هم کاهش خواهد داد.

 

انتهای پیام/اص

آتش به اختیار یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.