مدیر کل ورزش و جوانان:

هیات ووشوی اردبیل باید سرآمد المپیاد زیر 16 سال شمالغرب کشور باشد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات ووشوی اردبیل باید سرآمد المپیاد زیر 16 سال شمالغرب کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل درمجمع سالانه هیات ووشوی استان اردبیل با ابراز رضایت از هیات ووشوی استان اردبیل در به دست آوردن مدالهای رنگارنگ برای ورزش استان در سالهای اخیر گفت: هیات ووشوی استان اردبیل با توجه به دانش مربیان خوب و مجرب و توانایی ورزشکاران در مسابقات المپیاد زیر 16 سال شمالغرب کشور باید از تمام لحاظ سرآمد باشد .

وی در مورد تجهیزات در شهرستانها افزود: در تلاش هستیم تمام شهرستانهای استان را نسبت به ظرفیت همان شهرستان تجهیز بکنیم و تا 2 ماه دیگر تلاش میکنیم که سالن روستای مرند بخش ابی بیگلوی شهرستان نمین را آماده کرده و در اختیار ورزش ووشو قرار دهیم .

هوشنگ افشار رئیس هیات ووشوی استان اردبیل نیز گزارشی از روند برنامه ها و مدال آوری های هیات در چند سال اخیر را ارائه کرد که به موافقت اعضای مجمع رسید.

نمایندگان اداره آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس (ع) استان از برگزاری هر گونه مسابقه ورزشی رشته ووشو اعلان امادگی کردند و گفتند سالن هایی که در شهرستان در اختیار این دو نهاد وجود دارد برای هر گونه دوره در اختیار هیات ووشوی استان و شهرستان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار