یاسوج؛

بهره برداری از 50 طرح تولیدی در شهرک های صنعتی استان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 50 طرح و واحد تولیدی و خدماتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان در سال جاری به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سهراب بنام گفت: حدود 25 واحد تولیدی از این تعداد دارای پیشرفت بالای 60درصد و 25 واحد دیگر نیز طرح های راکد و نیمه فعالی بودند که با کمک ستاد تسهیل استان به چرخه تولید بازگشته اند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم افزون بر 55 واحد تولیدی و صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسید، گفت: میزان سرمایه گذاری این طرح ها افزون بر 559میلیارد ریال بوده است.

بنام یادآور شد که در دولت یازدهم همچنین مشکلات مربوط به بیش از 100 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف شد.

هم اینک حدود 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.

بنام همچنین گفت که سال گذشته افزون بر 180 هکتار زمین در شهرک های صنعتی و در قالب حدود 138قرارداد به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان واگذار شد که ارزش سرمایه گذاری این میزان زمین واگذاری بیش از سه هزار میلیارد ریال است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای 13 شهرک و نواحی صنعتی فعال است.

وی با بیان اینکه هم اینک 236 طرح تولیدی و خدماتی در شهرک های صنعتی استان در حال اجراست، تصریح کرد: دولت برای کمک به رونق واحدهای صنعتی در سال جاری محدودیتی قائل نشده است.

سال گذشته از محل اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از مبلغ 160 هزار میلیارد ریال در کشور چهار هزار و 50 میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه وبویراحمد شد.

این میزان تسهیلات برای 447 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان مصوب شد که با پرداخت افزون بر یکهزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون 121 واحد تولیدی راکد در بخش های صنعت و کشاورزی در استان به چرخه تولید بازگشته اند.

 

انتهای پیام/ش

اجرای 236 طرح تولیدی و خدماتی در شهرک های صنعتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.