اردبیل؛

بدهی 70 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل

شهرداری اردبیل با مشکلات متعدد مالی مواجه بوده و در حال حاضر ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ذکی اله خوشبخت، رئیس شورای شهر اردبیل در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اردبیل اظهار کرد: در وضعیت فعلی به دلیل مشکلات متعدد مالی اغلب پروژه‌های شهرداری به شیوه تهاتر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر یعنی پل قدس تصریح کرد: این پروژه نیز به دلیل کمبود مالی در حال حاضر به شیوه تهاتر در دست اجرا است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: سال گذشته شهرداری تخفیف ۳۰ درصدی پروانه را در بهمن‌ماه اعلام کرد با این وجود حتی تخفیف ۳۰ درصدی نیز استقبال نشد.

خوشبخت در خصوص درخواست کتابخانه‌های عمومی برای پرداخت سهم نیم درصد شهرداری اردبیل، گفت: لازم است وضعیت مالی شهرداری نیز ارزیابی شده و در صورت تحقق درآمد سهم شهرداری مطالبه شود.

وی با بیان اینکه توسعه کتابخانه‌ها مورد تأکید شورای شهر و شهرداری اردبیل است، ادامه داد: با وجود توسعه مطلوب سخت‌افزاری به نظر می‌رسد در فرهنگ‌سازی مطالعه می‌بایست اقدامات توسعه یابد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین خواستار مساعدت برای تکمیل سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل شد و افزود: در شهر اردبیل با کمبود سالن آمفی‌تئاتر مواجه هستیم و این سالن برای ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد.

 

انتهای پیام/ع

بدهی شهرداری اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار