یاسوج؛

دریافت بیش از 16 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16 هزار و 355 اظهارنامه مالیاتی مؤدیان حقیقی از صاحبان مشاغل در خردادماه امسال در این استان دریافت شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمدعلی غفاری گفت: کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و منابع زیرزمینی یکی از مهمترین پیامدهای ترویج فرهنگ مالیاتی است و در عین حال مالیات از پاک‌ترین منابع درآمدی اقتصاد غیرنفتی به حساب می آید.

وی افزود: ساختن کشور و آبادانی مناطق محروم با استفاده از پرداخت مالیات صاحبان سرمایه اعم از حقوقی و حقیقی از برنامه‌های راهبردی حوزه اقتصادی در تمامی کشورهاست.

وی عنوان کرد: برای تحقق این مهم در سال‌های اخیر تلاش موفقیت آمیزی به‌ویژه در قالب اجرای طرح اصلاح نظام مالیاتی انجام گرفته است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 580 میلیارد ریال از سال 95 تاکنون به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد و بیان کرد: پرداخت این مبالغ در کاهش مشکلات مالی شهرداری‌ها و روستاها و اجرای طرح‌های عمرانی مؤثر واقع شده است.

غفاری خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات با مشارکت مؤدیان بر اساس ارائه اظهارنامه مالیاتی کالا شفاف و همراه با رضایتمندی مؤدیان حقیقی و حقوقی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مؤدیان حقوقی و صاحبان املاک اجاره‌ای تا پایان تیرماه فرصت دارند نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی برای استفاده از معافیت‌های مالیاتی فرصت دارند.

انتهای پیام/ش

پایان تیرماه آخرین فرصت ارائه اظهارنامه مالیاتی برای استفاده از  معافیت مالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.