شاهرود؛

انتصاب رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی بیارجمند

آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید علمی کاربردی بیارجمند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید علمی کاربردی بیارجمند در حالی به میزبانی سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد که امیررضاییان به‌عنوان رئیس جدید این مجموعه آموزشی معرفی و از خدمات عباس کاظم‌زاده با حضور امام‌جمعه، بخشدار و سایر مسئولان محلی تقدیر به عمل آمد.


امیر رضاییان در این مراسم با بیان اینکه مجموعه علمی کاربردی بیارجمند دارای ۱۸۰دانشجو است، گفت: این دانشجویان در رشته‌های روابط عمومی، حسابداری، فناوری اطلاعات و حقوق در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل مشغول هستند.


وی افزود: متأسفانه برخی مشکلات باعث شد تا این مرکز که درگذشته ۴۳۰ دانشجو را در خود می‌دید امروز دارای ۱۸۰ دانشجو باشد که قطعاً ارتقای این تعداد در سایه برنامه‌ریزی و تکمیل دایره خدمات آموزشی مناسب، امکان‌پذیر خواهد بود.


رئیس جدید علمی کاربردی بیارجمند تصریح کرد: استقرار این مرکز دریکی از جنوب شرقی‌ترین نقطه استان سمنان، بدون تردید فرصت مناسبی برای بهره گرفتن از پتانسیل‌های بومی و انسانی و جغرافیایی این منطقه خواهد بود هرچند بعد مسافت از مراکز جمعیتی نیز عامل تهدید برای این دانشگاه به‌حساب می‌آید که نادید انگاشتن آن عملاً دور از منطقی کارآمد خواهد بود اما می توان با بستر کاربردی ساختن علوم به ارتقای این دانشگاه پرداخت.


انتهای پیام / د


مراسم معارفه ریاست جدید مرکز علمی کاربردی بیارجمند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار