زنجان؛

افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی در زنجان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ۲۱ تیر ماه در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان برگزاری این نمایشگاه را همزمان با هفته حجاب و عفاف از ٢١ تا ٢٧ تیرماه در زنجان اعلام کرد.

محمدی محل برگزاری نمایشگاه را فرهنگسرای امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ٥ بعد از ظهر تا ٩ شب از نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به سه بخش مختلف نمایشگاه، گفت: در یک بخش محصولاتی در خصوص رعایت عفاف و حجاب به نمایش در آمده، در بخش دوم به ارائه لباس‌های محلی و مجلسی پرداخته و بخش سوم نیز به فروش محصولات با تخفیف ویژه توسط تعدادی از موسسات فعال در این حوزه اختصاص دارد.

این مقام مسئول از وجود لباس‌های محلی در این نمایشگاه خبر داد.
محمدی ادامه داد: در نمایشگاه بیش از ٥٠ مد لباس از طراحان حرفه‌ای زنجان به نمایش درآمده و در برگزاری آن بنیاد ملی مد و لباس کشور نیز مشارکت دارد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراسم اختتامیه نمایشگاه را ساعت ٦ عصر روز ٢٧ تیرماه در محل فرهنگسرا اعلام کرد.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.