اهواز؛

برگزاری جشنواره پیام اطلسی‌ها به میزبانی خوزستان

بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با نام «پیام اطلسی‌ها» به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوودرضا کاظمی، مسئول انجمن شعر بسيج هنرمندان خوزستان در این خصوص گفت: هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج در 5 فصل به میزبانی استان‌های قم، خوزستان، یزد، لرستان و فارس برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور حداکثری هنرمندان و اعضای کانون‌های بسیج هنرمندان شهریور ماه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. برگزاری این جشنواره با شاعرانی از کشورهای سوریه، یمن، عراق و بحرین و ۳۰ شاعر از سراسر کشور همراه خواهد بود.

 

کاظمی اذعان داشت: این جشنواره در بخش‌هایی چون شعر کلاسیک، محاوره و ترانه و شعر نوجوان (متولدین فروردین ۱۳۷۸ تا فروردین ۱۳۸۳) با موضوع مقاومت و پایداری پذیرای آثار علاقه‌مندان است.

 

مسؤول انجمن شعر بسيج هنرمندان خوزستان با بیان این که مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره پایان مرداد ماه ۹۶ اعلام شده است اظهار کرد: هر شاعر می‌تواند در هر فصل شرکت و در بخش‌های مختص آن فصل تعداد 3 اثر ارسال کند و پذیرش آثار صرفا از طریق ثبت نام در سایت واژه (انجمن شعر بسیج هنرمندان کشور) به نشانی www.vaazheh.ir  امکان‌پذیر است.

 

5 فصل هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج شامل فصل اول با عنوان «زلال رضوی به میزبانی استان قم، فصل دوم با عنوان «پیام اطلسی‌ها» در استان خوزستان، فصل سوم با عنوان «قد قامت زخم» در استان یزد، فصل چهارم با عنوان «راس ساعت حضور» در استان لرستان و فصل پنجم با عنوان «گلبرگ‌های انقلاب» در استان فارس برگزار می‌شود.

 

فراخوان فصل‌های دیگر جشنواره به همراه اطلاعات بیشتر درباره فراخوان هفتمین جشنواره شعر بسیج در سایت واژه (انجمن شعر بسیج هنرمندان کشور) به نشانیwww.vaazheh.ir  در دسترس هنرمندان شاعر و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.