در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال  زیر 23 سال؛

سیچلو: در خصوص معنوی‌نژاد، اولویت با تیم بزرگسالان است/ با انگیزه و آماده‌ایم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: درباره حضور محمد جواد معنوی‌نژاد بهترین تصمیم را می‌گیریم اما اولویت با تیم بزرگسالان است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان سیچلو در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران اظهار داشت: از آنجایی كه مردان تیم ملی امید قرار است در مسابقات بزرگسالان شركت كنند فرصت خوبی در اختیار داریم كه این بازیكنان جوان و آینده‌دار كسب تجربه كنند.

وی ادامه داد: تمرینات ما بسیار منظم پیگیری می‌شود  و من از عملكرد و روند تیمم كاملا رضایت دارم. هدف ما این است كه با نهایت میزان آمادگی راهی اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.

سیچلو افزود: تیم ملی والیبال ایران به خاطر سابقه و تجربه‌ای که در بین آسیایی‌ها دارد برای همه کشورها قابل احترام است. هدف ما این است که والیبالی که می‌توانیم ارائه دهیم را بهتر بازی کنیم و از نام و اعتبار والیبال ایران در قاره كهن دفاع كنیم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: نمی‌توان بازیكنان را مجبور كرد كه نتیجه بگیرند. این شیوه آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد. من اعتقادم این است كه بازیكنانم برای پیروزی تشنه هستند و همه تلاش خود را به كار می‌گیرند كه برنده این جدال آسیایی باشند.

سیچلو درباره حضور جواد كریمی، پاسور تیم والیبال جوانان در تیم امید، گفت: این بازیكن با یك آسیب دیدگی مواجه شده است كه هنوز به طور كامل بهبودی حاصل نشده. با این حال در آینده درباره این تیم تصمیم‌گیری می‌كنیم.

سیچلو در پاسخ به این سوال كه آیا محمد جواد معنوی نژاد در تركیب تیم زیر 23 سال به میدان می‌رود یا خیر گفت: قطعا اولویت با تیم ملی بزرگسالان است اما در تلاشیم بهترین تصمیم ممكن را بگیریم.

انتهای پیام/

سیچلو: بازیكنان تیم امید برای پیروزی تشنه هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار