كولاكوویچ: فرصت جوانگرایی در تیم ملی نداریم/ فعلا توضیحی درباره معنوی‌نژاد نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: متاسفانه هنوز فرصت این را نداریم كه خیلی از چهره‌های جوان‌تر استفاده كنیم.

كولاكوویچ: فرصت ندارم از بازیكنان جوان‌تر استفاده كنم/ فعلا توضیحی درباره معنوی‌نژاد نمی‌دهمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در حضور اصحاب رسانه تمرینش را برگزار كرد. در پایان این جلسه تمرین ایگور كولاكوویچ، سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز با تركیب كامل بازیكنان تمرین كردیم.

وی ادامه داد: برخی بازیكنان را به دلیل حضور این بازیكنان در تركیب تیم والیبال بانك سرمایه و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اختیار نداشتیم. امروز بازیكنان در چارچوب گروه‌های 6 تیمی تمرین كردند.

كولاكوویچ درباره حضور بازیكنان جوان در تیم ملی بزرگسالان گفت: متاسفانه هنوز فرصت این را نداریم كه خیلی از چهره‌های جوان‌تر استفاده كنیم. با این حال من از یك دریافت كننده جوان استفاده كردم كه از تیم جوانان دعوتش كرده‌ام. دلم می‌خواست از تیم امیدها هم دعوت كنم اما آن‌ها هم برنامه‌های خودشان را دارند به همین دلیل از این رده سنی دعوت نكردم. در آینده امیدوارم بتوانیم از بازیكنان جوان استفاده كنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیمش بعد از مسابقات لیگ جهانی 2017 گفت: بعد از لیگ جهانی كمی استراحت كردیم و بعد تلاش كردیم كه بازی‌هایمان را آنالیز كنیم. من دوست دارم درباره تك تك مسابقاتی كه در لیگ جهانی داشتیم صحبت كنم اما در مجموع می‌توانم بگویم كه تیم ملی مشكلات تاكتیكی داشت و پیش از مسابقات هم با مصدومیت‌هایی مواجه بود.

وی افزود: بازی‌های سختی داشتیم. سفرهای مختلف هم ما را خسته كرد. من با تك تك بازیكنان حرف زدم. همه را آنالیز كردم و امیدوارم در ادامه روحیه بهتری داشته باشیم و مسابقات آتی را با نتایج خوبی سپری كنیم.

كولاكوویچ درباره میزان رضایتش از عملكرد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: من در دو هفته اول لیگ جهانی از عملكرد تیمم راضی بودم. اما در هفته آخر به دلیل مصدومیت‌ها و مشكلاتی كه ایجاد شد عملكرد خوبی را شاهد نبودیم. جواد معنوی نژاد و عادل غلامی را در اختیار نداشتیم. ما با دو پیروزی می‌توانستیم راهی فینال شویم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی خاطرنشان كرد: به دنبال بهانه جویی نیستم اما سطح تیم‌های حریف ما مانند روسیه و ایتالیا و صربستان بالا بود. با این حال من فكر می‌كنم توانستیم تا حدی زیادی توانمندی خود را نشان دهیم.

كولاكوویچ درباره حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی جهان گفت: با رویكردی جدی وارد مسابقات انتخابی جهان می‌شویم. این رقابت‌ها بسیار مهم است و می‌تواند حكم صعود ما به مسابقات قهرمانی جهان باشد. چهار تیم قدرتمند چین، قزاقستان، كره و قطر در این رقابت‌ها هستند  و ما تلاش می‌كنیم با موفقیت این رقابت‌ها را تمام كنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره وضعیت جواد معنوی‌نژاد كه بازیكن مشترك بزرگسالان و امیدهاست، گفت: در هفته دوم لیگ جهانی جواد معنوی نژاد بسیار موثر بود. او جوان و آینده دار است. خوشحالم كه بدون مصدومیت می‌تواند به تیم ما كمك كند. معنوی ن‍ژاد فعلا با تیم بزرگسالان تمرین می‌كند، فعلا توضیحی در این خصوص نمی‌دهم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی واليبال  در پایان تمرین

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار