سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوای 20 تیر ماه/ رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی کشور + جدول

در روز سه شنبه صبح در استان ها‌ی گیلان، مازندران، گلستان بارش باران، در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از بعدظهر روز سه شنبه با کاهش شدت بارش در غرب دریا‌ی خزر، استان گیلان، بارش در شرق خزر و شمال شرق کشور شدت یافته و شمال استان خراسان رضو‌ی را نیز در برخواهد گرفت.
 
سرعت وزش باد در این روز در استان خوزستان از بعدازظهر افزوده می‌شود و در برخی نقاط سبب وقوع گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌گردد. در روز چهارشنبه بر شدت بارش در استان ها‌ی شرق دریا‌ی خزر و شمال شرق افزوده می‌شود و به دامنه ها‌ی جنوبی البرز، به استان هایی، چون البرز، تهران و بصورت خفیف استان مرکز‌ی و همدان نیز خواهد رسید.
 
بارش در غرب دریا‌ی خزر در این روز پراکنده خواهد بود و دما در سواحل شمالی کشور بطور نسبی کاهش خواهد یافت وزش باد شدید و گردوخاک در استان خوزستان و همچنین استان بوشهر در این روز انتظار می‌رود.
 
روز پنجشنبه ضمن ادامه بارش در استان ها‌ی مذکور، در زاگرس مرکزی، در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان کرمان بارش باران گاهی با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ 
 
 

آخرین وضعیت آب و هوا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار