بیرجند؛

سفر 2 روزه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به خراسان جنوبی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده فردا به استان خراسان جنوبی سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ضمن اعلام خبر سفر دو روزه معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه جزئیات برنامه‌های سفر را اعلام کرد.


 نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : شهیندخت مولاوردی در سفر به استان خراسان جنوبی در بدو ورود در گلزار شهدای بیرجند حضور می‌یابد و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می‌کند.


وی افزود : شرکت در مراسم تقدیر از صنعت‌گران برتر استان به مناسبت روز صنعت و معدن و بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در باغ موزه اکبریه از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور است.


نخعی گفت : مولاوردی در ادامه این سفر در مراسم افتتاح واحد تولیدی ماهدیس سنگ شرکت کرده و از واحدهای تولیدی عایق‌های ساختمانی(صادراتی) بیرجند نیز بازدید خواهد داشت.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دومین روز از سفر خود به استان در شورای اداری استان حضور یافته و در نشست بانوان برگزیده استان نیز شرکت می‌کند.


وی افزود: حضور در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از واحدهای مستقر در این منطقه از برنامه‌های پایانی سفر مولاوردی به استان خراسان جنوبی خواهد بود.


انتهای پیام/ک

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده فردا به خراسان جنوبی سفر میکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار