رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

مخالف برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هلند هستیم/ پرسپولیس موظف است 30 تیر در سوپرجام به میدان برود

فتاحی گفت: مخالف برگزاری دیدار سرخابی ها در هلند هستیم، حامی مالی اگر اصرار به برگزاری این بازی دارد می تواند لیگ جداگانه ای را برای این 2 تیم درنظر بگیرد.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی در آمستردام هلند درخواستی را ارائه کرده اند، اظهار داشت: تاکنون هیچ درخواستی از سوی 2 باشگاه برای برگزاری دربی در آمستردام هلند ارائه نشده و تنها 2 باشگاه برای انجام این بازی در آلمان اقدام کرده اند.

وی افزود: طبق قانون فیفا اگر تیم های باشگاهی یک کشور قصد برگزاری بازی دوستانه در خارج از کشورشان را داشته باشند، باید این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کنند. استقلال و پرسپولیس تنها برای انجام دادن بازی دوستانه در آلمان به ما نامه داده اند که فدراسیون هم با این موضوع موافقت کرده است.

فتاحی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد فشار حامی مالی 2 باشگاه در نهایت منجر به برگزاری دربی در آلمان و لغو دیدار سوپرجام ایران شود، گفت: 100 درصد مخالف برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هلند هستیم. حامی مالی اگر اصرار به برگزاری این بازی دارد می تواند لیگ جداگانه ای را برای این 2 تیم درنظر بگیرد و یک هفته در میان دربی برگزار کند. طبق تقویم لیگ برتر پرسپولیس موظف است 30 تیر در سوپرجام به میدان برود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درپایان درمورد زمان مشخص شدن تکلیف توپ های لیگ هفدهم بیان کرد: شنبه هفته آینده در این مورد تصمیم گیری می کنیم.

انتهای پیام/

فتاحی: درخواستی برای برگزاری دربی در آمستردام هلند ارائه نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار