پورمختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزرای اقتصادی دولت یازدهم باید پالایش شوند

نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس گفت: ناکارآمدی وزرای اقتصادی دولت یازدهم برای همه روشن است و آنان باید در کابینه دوازدهم پالایش شوند.

وزرای اقتصادی دولت یازدهم عملکرد رئیس جمهور در 4 سال گذشته را زیر سوال بردندمحمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون الزامات کابینه دوازدهم، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در کابینه یازدهم وجود داشت، سن بالای برخی از وزرا است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که دولت باید جوان باشد، ادامه داد: در کشور نیروهای توانمند و با انگیزه زیادی وجود دارد که خوب است رئیس جمهور فارغ از مسائل سیاسی و وابستگی‌های جناحی کابینه جدید را انتخاب کند.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ با اشاره به اینکه عدم توان و ناکارآمدی وزرای اقتصادی دولت ما برای همه روشن است، تصریح کرد: وزرای اقتصادی دولت یازدهم توان کافی نداشتند و عملکرد رئیس جمهور در 4 سال گذشته را زیر سوال برده‌اند و این افراد حتما در کابینه جدید باید پالایش شوند.

پورمختار بیان داشت: وزارت بهداشت در دولت یازدهم عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت و وزیر بهداشت در صورت ادامه کار فقط باید برخی رویکرد‌ها مربوط به طرح مزبور را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در طول مدت کوتاهی که به وزارتخانه آمده عملکرد قابل قبولی داشته است، خاطر نشان کرد: وزیر امور خارجه هم عملکرد خوبی در کابینه یازدهم از خود به جای گذاشت.

 

انتهای پیام /

ضرورت انتخاب کابینه دوازدهم فارغ از مسائل سیاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار