نیا دوست: مدال طلا را از چنگ دوندگان عربی در آوردم

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: ورزشکاران عربستانی و قطری رقیبان اصلی من برای کسب مدال محسوب می شدند اما با تلاش فراوان توانستم مدال طلا را از چنگ آن ها در بیاورم.

مسلم نیا دوست در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مدال آوری در مسابقات  دو و میدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: ورزشکاران عربستان و قطری رقیبان سر سخت من برای کسب مدال محسوب می شدند اما به لطف خدا توانستم درکنار شکست دادن 2 ورزشکار با تجربه، مدال طلا را هم از چنگ آن ها دربیاورم. خوشبختانه کیفیت مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تنها مشکل بزرگ ما در هندوستان شرایط آب و هوایی بود که سبب شد، رکوردهای خوبی از سوی ورزشکاران به ثبت نرسد.

او ادامه داد: پیش از شروع مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا ایمان داشتم که می توانم مدال طلا را کسب کنم و خدا را شاکرم که در هندوستان به اهداف مدنظرم رسیدم.

مسلم نیا دوست درباره نتایج ورزشکاران کشورمان در هندوستان عنوان کرد: در یک کلام بگویم ورزشکاران نتیجه شگفت انگیز و خارق العاده  ای را برای دو و میدانی کشورمان رقم زدند و امیدوارم حمایت مسئولان همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در بازی های آسیایی جاکارتا مدال های بیشتری را کسب کنیم. آن گونه که مسئولان اعلام کرده اند قرار است تا مرداد جوایز مدال آوران دو و میدانی مسابقات آسیایی پرداخت شود. بدون شک این مبالغ می تواند در روحیه دو و میدانی کاران تاثیر گذار باشد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی هندوستان درباره اینکه سطح دو و میدانی آسیا نسبت به دوره های گذشته جه تفاوتی داشته است، اظهار داشت: حضور دوندگان چند ملیتی آفریقایی سبب شده تا سطح دو و میدانی آسیا پیشرفت خارق العاده ای داشته باشد. امیدوارم بتوانم در رقابت های بعدی هم برای کشورم مثمر ثمر باشم.

انتهای پیام/

پرداخت پاداش انگیزه دو و میدانی کاران را  بالا می برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار