همدان؛

تلاش دشمنان برای جدایی جوانان و نوجوانان از مسیر دین و اعتقادات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت : امروز دشمنان در جنگ نرم تلاش می‌کنند تا جوانان و نوجوانان را از مسیر دین و اعتقادات جدا کنند.

تلاش دشمنان برای جدایی جوانان و نوجوانان از مسیر دین و اعتقاداتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمدولی دارابی اظهار داشت: رفاقت، صمیمیت و تشویق فرزندان سه اصل مهم و محوری در ارتقا اعتقادی و پیشرفت فرزندان است.

وی تصریح کرد: امروز مهمترین دغدغه پدر و مادر داشتن فرزندان خوب و شایسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تربیت را سه اصل محور شمرد و خاطرنشان کرد: رفیق شدن با فرزندان، صحبت با فرزندان و تشویق فرزندان سه اصل محوری است که والدین باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی و ماهواره بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای نوجوانان و جوانان است و وظیفه والدین بسیار نقش آفرین است.

دارابی ابراز داشت: اگر والدین به این سه اصل توجه داشته و مدیریت کنند، فرزندان بیمه خواهند شد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در جنگ نرم تلاش می‌کنند تا جوانان و نوجوانان را از مسیر دین و اعتقادات جدا کنند چراکه آنها در جنگ سخت موفق نشدند بنابراین از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره و گوشی های قابلیت دار می‌خواهند افکار و اندیشه های جوانان را خراب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان ااینکه سبک زندگی اسلامی متاثر از فرهنگ ناب اسلام و سیره ائمه (ع) است، تاکید کرد: والدین باید در تربیت فرزندان از آموزه‌های دینی و قرآن استفاده کنند.

وی ابراز داشت: وقتی والدین در انجام فرائض دین مقید باشند فرزندان نیز در انجام فرائض دینی مقید خواهند بود.

انتهای پیام/ خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.