لحظه درگیری وزیران قطری و عربستانی در نشست شورای وزرای اطلاع رسانی اتحادیه عرب + فیلم

نشست شورای وزرای اطلاع رسانی اتحادیه عرب با درگیری بین وزیران قطر و عربستان همراه بود.

لحظه درگیری وزیران قطری و عربستانی در نشست شورای وزرای اطلاع رسانی اتحادیه عرب + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست شورای وزرای اطلاع رسانی اتحادیه عرب به صحنه درگیری لفظی بین وزیران قطری و عربستانی تبدیل شد.

«سیف البوعینین» وزیر اطلاع رسانی قطر و «عواد العواد» وزیر اطلاع رسانی عربستان در نشست شورای وزرای اطلاع رسانی اتحادیه عرب به صورت لفظی درگیر شدند.

«سیف البوعینین» از اظهارات کذب وزیر اطلاع رسانی بحرین سخن گفت و بیان کرد که شبکه های تلویزیون متعلق به آن‌ها مردم را می‌ترسانند و واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند.

«عواد العواد» نیز در پاسخ به «سیف البوعینین» اظهار کرد که قطر برای ایجاد شکاف بین کشورهای عربی تلاش کرده و از طریق بازوی رسانه‌ای خود یعنی شبکه الجزیره، فتنه انگیزی می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

وقتی وزیران قطر و عربستان در نشست شورای وزرای اطلاع رسانی باهم درگیر می‌شوند + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود وداعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۶
خیلی محتاطانه دراین موردهاعمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
کسی تردید ندارد که حامی اصلی تروریسم در منطقه آل سعود است و حکومت بحرین هم در حمایت از تروریسم در کنار آل سعود است و ادعای آل سعود و حتی حکومت بحرین علیه تروریسم یک ادعای عوام فریبانه و منافقانه است و حتی آنها نگران شکست تروریست ها در سوریه و عراق هستند و حکومت قطر هم سابقه خوبی در این زمینه ندارد و تا حدود زیادی شریک جرم آل سعود در حمایت از تروریسم است و لذا باید منتظر بود تا روشن شود که دعوای اینها بر چه مبنایی است و به کجا ختم می شود
آخرین اخبار