عین افشار: رتبه سیاه جامگان در لیگ هفدهم تک رقمی است

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: تیم های مشهدی وضعیت خوبی برای لیگ هفدهم دارند و پیش بینی می کنم رتبه سیاه جامگان در این رقابت ها تک رقمی باشد.

محمد حسین عین افشار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دیدار دوستانه سیاه جامگان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این بازی فیزیکی و پربرخورد بود اما در راه آماده سازی سیاه جامگان به تیم ما کمک کرد. داور این بازی در سوت زدن تا حدی کوتاهی کرد و به همین دلیل احتمال مصدومیت بازیکنان سیاه جامگان و نفت وجود داشت. به هر حال 2 تیم در این دیدار دوستانه، خود را محک زدند.

او درباره دیدار دوستانه بعدی سیاه جامگان مقابل ماشین سازی بیان کرد: در کل بازی مقابل تیم های لیگ دسته اولی شرایط خاصی دارد و دیدار سیاه جامگان و ماشین سازی هم چنین وضعیتی دارد.

عین افشار درمورد تقابل سیاه جامگان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر گفت: ذوب آهن جزء تیم های مدعی لیگ برتر محسوب می شود اما برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) جذاب است و برای برتری به مصاف حریف می رویم.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: در کل امسال تیم های مشهدی نسبت به سال های گذشته وضعیت بهتری دارند و پیش بینی می کنم سیاه جامگان رتبه ای تک رقمی در لیگ هفدهم کسب کند.

انتهای پیام/

بازی سیاه جامگان با ذوب آهن جذابیت خاصی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار