دور سوم مذاکرات نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در CAS برگزار شد

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و عربستان امروز(جمعه) در سومین دور از نشست های مربوط به رفع مناقشه فوتبال 2 کشور در دادگاه CAS شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دور سوم نشست رسیدگی به مناقشات فدراسیون فوتبال ایران و عربستان، امروز(جمعه) در دادگاه CAS برگزار شد.

در این نشست مسئولان و وکلای فدراسیون فوتبال ایران و عربستان و میانجیگران دادگاه CAS حضور داشتند و قرار است مفاد این مذاکرات محرمانه از سوی مسئولان دادگاه مذکور اعلام شود. البته شنیده می شود تیم مذاکره کننده ایران راه حل های خوبی برای پیروزی فدراسیون فوتبال کشورمان در این مناقشه مطرح کرده اند.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مناقشات به وجود آمده با طرف عربستانی شکایتی را به دادگاه CAS ارائه کرده بود و قرار است دادگاه حکمیت ورزش پس از بررسی مستندات طرفین تصمیم گیری کند.

در صورتی که میانجی گران و حکام دادگاه CAS پس از بررسی مستندات طرفین احساس کنند باید نشست دیگری در این زمینه برگزار شود، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و عربستان باید در ماه های آتی بار دیگر به مقر این دادگاه در لوزان سوئیس بروند.

علیرضا اسدی مشاور عالی فدراسیون فوتبال به همراه وکلای ایرانی و سوئیسی تیم مذاکره کننده کشورمان در این نشست بودند.

انتهای پیام/

گام اول برای حل اختلاف ایران و عربستان برداشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار