اصفهان؛

اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در حرم هلال بن علی(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: ۲۰ برنامه فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در این حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان گفت: تجمع عظیم صیانت از حریم حقوق خانواده ویژه هفته حجاب و عفاف در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) برگزار شد.

وی افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور زائران این آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن  پورموسوی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مذهبی در صحن جنوبی حرم مطهر برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: ویژه برنامه بزرگداشت شهدای فاجعه خونین گوهرشاد و شهدای عرصه حجاب هم سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار شد و زائران و مجاوران آستان مقدس در این مراسم شرکت داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان برپایی حلقه های نورانی را از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف در این مکان مقدس خواند و گفت: این حلقه ها به تفکیک سنین مختلف به همت مرکز فرهنگی قرآنی حرم مطهر و با حضور کارشناسان و بانوان مبلغه دینی حوزه علمیه حضرت زینب(س) ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در شبستان آیت الله عاملی(ره) برپا شد.

وی افزود: برپایی سیر نمایشگاه حجاب و عفاف، اهدای کتاب «دختر باید خانوم باشد» با مطالب کوتاه و خواندنی و تصویری زیبا با موضوع ترویج فرهنگ حجاب ویژه کودکان و نوجوانان،  توزیع پوسترهای حجاب و عفاف، اهدای هدیه به زائران نونهال محجبه، برگزاری مسابقه فرهنگی، اجرای طرح تذکر لسانی و اهدای چادر و شاخه های گل به زائران حرم مطهر از دیگر برنامه های روز عفاف و حجاب در حرم مطهر بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار