یاسوج؛

معرفی مدیر بنیاد شهید کهگیلویه

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مشاور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران و امام جمعه موقت شهریاسوج در این مراسم بنیاد شهید را نهادی مقدس دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران ارزشمند است و انتظار می رود مسئولان در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: خدمت در این نهاد مقدس ارزشمند است چون ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای صمدی فرد از مدیرانی است که هم عشق و علاقه و هم کارایی خدمت به مجموعه ایثارگران داشت و این پاداش ذخیره است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید را مهمترین اولویت خود قرار دادم و این نهاد را برای خدمت برگزیدم گفت: برای اجرای سیاست‌های دولت تلاش می‌کنم و همه تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات به کار میگیرم.

سید کمال‌الدین دولتخواه با بیان اینکه برای خدمت آمدم و جامعه هدف برای من مهم است، افزود: بنیاد شهید جایگاه مسایل سیاسی نیست و صادقانه می‌گویم استقلال این نهاد را با فرد، گروه و هیچ جریان خاصی عوض نخواهم کرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهد بنیاد شهید جولانگاه مسایل سیاسی شود، خود را خاک خورده ی ترویج ایثار و شهادت خواند و گفت: امروز باید پژواک صدای شهدا باشیم.

دولتخواه برگزاری یادواره‌ها را از وظایف ذاتی بنیاد شهید برشمرد و افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند، باید در جهت اهداف آنها گام برداریم و نباید فضای این نهاد را به مسائل سیاسی آلوده کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات بهنام صمدی فر تجلیل و سید کمال‌الدین دولتخواه به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه معرفی شد.

سید کمال الدین دولتخواه فرزند شهید سید جمال‌الدین دولتخواه است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.