همدان؛

اجلاس سراسری نماز، اواخر آذرماه در هرمزگان

معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری اجلاس سراسری نماز، اواخر آذر ماه در هرمزگان خبر داد.

اجلاس سراسری نماز، اواخر آذرماه در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرگزی در همایش نماز یاوران ادارات استان گفت: فعالیت برای ترویج این فریضه الهی بسیار مهم و از ظرافت خاصی برخوردار است.

وی افزود: برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین یاوران نماز ادارات استان، قرار است هسته مرکزی یاوران نماز ادارات در استان‌ها تشکیل شود.

سرگزی به برگزاری ۲۶ امین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز فضای مجازی اواخر آذر امسال در استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: از امروز فراخوان شرکت در این اجلاس در کل کشور داده شده و از گروه‌های مختلف مردم دعوت می‌شود با ارسال طرح‌ها و تولیدات هنری خود در این همایش شرکت کنند.

معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در دانشگاه‌ها، مدارس و مهد‌های کودک را از دیگر برنامه‌های این معاونت برای گسترش فرهنگ نماز در جامعه بیان کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هم با اشاره به اینکه اقامه نماز درمان بسیاری از درد‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی است گفت: متاسفانه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اقدامات مناسبی برای اقامه این فریضه الهی صورت نگرفته و حق آن به خوبی ادا نشده است.

حجت الاسلام حسنی حلم تاکید کرد: همه مدیران کشور و مردم وظیفه دارند به گسترش فرهنگ نماز در جامعه توجه کنند تا جامعه‌ای سالم و با نشاط و به دور از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

گفتنی است، در این همایش همچنین هسته مرکزی یاوران نماز ادارات استان تشکیل شد.

انتهای پیام/ ش.و

همایش نماز یاوران ادارات استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.