اصفهان؛

برگزاری جنگ های شبانه در پارک طبیعی ناژوان

مدیر ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: هر جمعه از نماز مغرب و عشاء جنگ های متنوع و شاد در پارک طبیعی ناژوان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید ابراهیم حسینی  به ویژه برنامه های تابستانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اشاره و اظهارکرد: جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان تلاش می کند در فصل تابستان برای پرکردن بخشی از اوقات فراغت شهروندان برنامه های متنوعی را در شهر برنامه ریزی و اجرا کند.

مدیر ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نمایش کمدی «ولیمه» اشاره کرد و گفت: این برنامه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مجموعه باغ نور اجرا می شود و تا ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هر جمعه از نماز مغرب و عشاء جنگ های متنوع و شادی را در پارک طبیعی ناژوان برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان شهریور ماه اجرا می شود.

حسینی یادآور شد: برنامه دیگر که بیشتر جنس مسابقه ای و هیجانی دارد و خانواده محور است، جشنواره «همبازی همشهری ۳ » است که در پارک میرزا کوچک خان جنگلی تا پایان شهریورماه امسال هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و مسابقه های فردی و گروهی در آن رقم می خورد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار