رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

فرهنگ شهادت طلبی و جهادی، رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فرهنگ شهادت طلبی و جهادی را رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی خواند و گفت: ما باید همواره این فرهنگ را زنده نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرهنگ شهادت طلبی و جهادی، رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: دیدار با شما سربازان و افسران عزیز برای بنده توفیق می باشد و خدمت دراین خطه از کشور عبادت است.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی افزود:امنیت کلاس های دانشگاه، مدارس و محیط کار و صنعت و امنیت در همه عرصه ها به برکت خون شهدا است و همواره باید خودمان را مدیون خون شهدا بدانیم، اگر مسئولان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی یاد شهدا و پاسداری از خون شهیدان را فراموش کنند در روز قیامت باید جوابگو باشد.


حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی، فرهنگ شهادت طلبی و جهادی را رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت:ما باید همواره این فرهنگ را زنده نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام گفت:مقام معظم رهبری از همان ابتدا بارها نسبت به برجام و مذاکرات با آمریکا تردید داشتند و مکرر این موضوع را به مسولان گوشزد می کردند، و با انجام این مذاکرات، همه به بدعهدی و بی فایی آمریکا که مقام معظم رهبری بیان فرموده بودند، پی بردند.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: دولت آمریکا روح و جسم برجام را زیر پا گذاشته است لذا با نگاه مقام معظم رهبری، ما باید در برابر آمریکای بدعهد و عهدشکن مقابله به مثل کنیم و نه اینکه سر تعظیم فرود آوریم.


وی افزود: امریکای جنایتکار با پول مسلمانان، سلاح و مهمات به آنها می فروشد تا این تسلیحات جنگی را بر سر مسلمانان بریزند که این کار آنان با مفاهیم قرآنی سازگار نیست.


حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی با اشاره به تقدیم دو هزار شهید انتظامی و مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان گفت: ما باید تکریم خانواده شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا این عزیزان برای حفظ مرزها و برقراری امنیت جان خود را نثار کردند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: اصلی ترین کار نیروی انتظامی، تامین امنیت همه جانبه در ابعاد جانی، مالی، اقتصادی، قضائی است.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم داشتن عشق و محبت به خاندان پیامبر گفت: مودت به خاندان پیامبر، انقطاع و داشتن ولایت مراحل کسب علاقه واقعی به این خاندان مطهر است.
حجت الاسلام و المسلمین "ابوتراب بهرامی" گفت:بیزاری جستن از دشمنان، جزء ارکان ایمان است و به معنی مبارزه با آمریکا و اسرائیل و تبری جستن از دشمنان اسلام است که این حقیقت ایمان است.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: ما امروز نیاز به کار جهادی هستیم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ، کار جهادی اولا باید برای خدا و مقابله با دشمنان خدا باشد و از سوی دیگر همه ظرفیت ها در آن به کار گرفته شود.


حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شما برادران انتظامی و مرزبانی به دور از خانواده در مرزها و در خط مبارزه با دشمنان سختی هایی را متحمل می شوید و همه این کارهای مجموعه نیروی انتظامی با کارهای سایر سازمان ها قابل مقایسه نیست و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بار اصلی برقراری امنیت بر دوش نیروی انتظامی است، افزود: زیرساخت همه کارها و فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی امنیت است و این امنیت مدیون تلاش تک تک شما عزیزان است.

انتهای پیام/ع

زیرساخت همه کارها و فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی امنیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.