اردبیل؛

گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش کشور

قائم مقام و مشاور مالی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دولت دوازدهم فعالیت های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رمضانی، در بازدید از ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور،‌ که همراه با معاونین پرورشی و فرهنگی سراسر کشور از روند برگزاری این دوره از مسابقات بازدید می کرد، با ابراز رضایت از میزبانی خوب استان اردبیل، اظهار داشت: سیاست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت این است که تربیت نسل حاضر یک تربیت قرآنی باشد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت ها و برنامه های حوزه پرورشی باید رنگ و بوی دینی و قرآنی داشته باشد، تصریح کرد: مسابقات قرآن یکی از بهترین برنامه هایی است که آموزش و پرورش با افتخار آن را برگزار می کند و انشالله برای سال آینده در استان تهران برنامه های خوبی جهت برگزاری مسابقات قرآن پیش بینی شده است.

وی دغدغه آموزش و پرورش را توسعه فعالیت های قرآنی دانست و خاطر نشان ساخت: در دولت دوازدهم فعالیت های قرآنی بخصوص در حوزه آموزش و پرورش توسعه و گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

تربیت نسل حاضر یک تربیت قرآنی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.