پنجعلی:مردم از خیر دربی آلمان گذشتند/امکانات تیم محله مان مانند پرسپولیس و استقلال است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:برگزاری دربی در آلمان برای مردم جذاب است اما با وجود اتفاقاتی که در یک هفته اخیر رخ داد ، مردم دیگر از خیر این مسابقه گذشتند .

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دربی دوستانه در آلمان گفت : برگزاری این دربی می توانست بسیار جالب باشد. اتفاقی که برای نخستین بار رخ می دهد و برای مردم جذاب است اما با وجود این اتفاقاتی که در یک هفته اخیر رخ داد و یک روز گفتند این بازی برگزار می شود و روز دیگر گفتن برگزار نمی شود ، مردم دیگر از خیر این مسابقه گذشتند و خسته شدند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای لیگ جدید عنوان کرد: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده است و با بازیکنانی که جذب کرد ، نقاط ضعفش را بر طرف کرد. جذب این بازیکنان به خصوص برای مراحل حساس مسابقات آسیایی بسیار مهم بود.

لیگ فرقی با سال های قبل ندارد

پنجعلی درباره لیگ حدید فوتبال ایران که چند روز دیگر آغاز می شود بیان کرد: امسال هم مانند سالهای گذشته است و هیچ اتفاق خاصی در فوتبال ما نیفتاده است. امسال هم لیگ شروع می شود و دوباره جنجال و حاشیه هم آغاز می شود و آخر هم تیم های ما می روند در مسابقات آسیایی و حذف می شوند. امسال هم فقط پرسپولیس بود که در آسیا موفق بود و بقیه تیم ها زود از دور رقابتها کنار رفتند.

وی افزود: فوتبال ایران بسیار آماتور است . ما فقط بازیکنان بهتری نسبت به بقیه تیم های آسیایی داریم اما سطح فوتبال ما و امکاناتمان بسیار پایین تر از بقیه تیمهای آسیایی است.. 40 سال است که می گویند تیم ها را می خواهند خصوص کنند اما نمی کنند.فوتبال ما حتی ضعیفتر از آماتور هم هست و نباید خیلی امیدی به درست شدن اوضاع داشته باشیم.وقتی تیم های استقلال و پرسپولیس که طرفداران زیادی در فوتبال ما دارند از خودشان ورزشگاه ندارند و نمی توانند بلیت فروشی ، تبلیغات ، پخش بازی ها و ... را خودشان انجام دهند چه امیدی می توان به این فوتبال داشت. ما یک تیم در محلمان داریم که همنیطور است و همین امکانات را دارد.

اردوهای داخلی باید ترجیح داده شود

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اردوی های خارجی که بیشتر تیم های لیگ ایران با صرف هزینه های گزاف برگزار کردند نیز بیان کرد : وقتی در کشورمان امکانات لازم نباشد ، تیم ها مجبور می شوند به ترکیه و بقیه کشورها برای برگزاری اردو بروند. ما در کشورمان مناطق خوش آب و هوا زیاد داریم که اگر مسئولان بتوانند در آنجا کمپ های مجهز بسازند ، تیم های ایرانی هم به اردوی های خارج از کشور نمی روند و می توان از طریق این کمپ ها درآمد زایی کرد.

لزومی ندارد مربی جوان باشد!

پنجعلی در پایان درباره پایین آمدن میانگین سنی مربیان لیگ برتر اظهار داشت: مربیگری ربطی به سن و سال ندارد و یک استعداد است. البته اینکه از مربیان جوان استفاده می شود بسیار خوب است و برای آینده مفید است اما اگر مربی با تجربه خوب داشته باشیم مثل بقیه نقاط دنیا باید از او استفاده کنیم. مربی قرار نیست کشتی بگیرد که بگوییم حتما باید جوان باشد.

انتهای پیام/

پنجعلی: لیگ امسال تفاوتی با سالهای قبل ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.