اردبیل؛

استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی برای رسیدگی به امور فقرا

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی به امور فقرا کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابوالقاسم رستگار مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در جلسه بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی برای سرعت‌بخشی به روند رسیدگی به امور فقرا در اردبیل اظهار داشت: خیران و نیکوکاران بیش از 282 میلیارد تومان صدقه در سال گذشته پرداخت کرده‌اند که خوشبختانه این آمار نشان دهنده وضعیت مطلوب ترویج فرهنگ پرداخت صدقه است.

وی افزود: بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی برای سرعت‌بخشی به روند رسیدگی به امور فقرا موضوعی است که هم‌اکنون با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم انجام این اقدامات بتواند اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد و دستگیری از خانواده‌های تحت حمایت را سرعت بخشد.

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین خیران به سادگی می‌توانند از طریق گوشی‌های همراه، اپلیکیشن، عابربانک و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

رستگار بیان کرد: برون‌سپاری صدقات و واگذاری آن به مراکز نیکوکاری و شبکه‌های مردمی از دیگر راهکارهای این نهاد در تسهیل روند خدمت‌رسانی به نیازمندان است و کمیته امداد در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی تلاش دارد صندوق‌های صدقه را در اختیار مراکز نیکوکاری قرار دهد تا از این طریق خیران به شکل ساده‌تری انفاقات خود را به دست خانواده‌های بی‌بضاعت محله برسانند.

وی تصریح کرد:‌ هم‌اکنون زیرساخت‌های تکنولوژی و بهره‌گیری از روش‌های الکترونیکی فراهم شده است و در راستای ساماندهی صدقات گام عملیاتی و موثر برداشته شده است که استفاده از طرح‌های نوین سبب سرعت‌بخشی به فعالیت‌ها شده و هزینه‌های کم‌تری را نیز به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/ع

روش‌های نوین و الکترونیکی برای رسیدگی به امور فقرا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.