زنجان؛

واگذاري 560 انشعاب آب در روستاهای شهرستان

مديرامور آب و فاضلاب روستايی شهرستان خدابنده گفت: 560 انشعاب آب شرب در سال 1395 به متقاضيان روستايي واگذار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير امور آبفار شهرستان خدابنده گفت: واگذاري 560 انشعاب آب در سال 1395 در روستاهای شهرستان خدابنده انجام شد.
سهرابی افزود : از انشعابات واگذار شده در سال گذشته 531 انشعاب با کاربری خانگی و 29 انشعاب غيرخانگی بوده است .
وی اضافه کرد : در چهار ماهه نخست امسال نيز تعداد 166 انشعاب به متقاضيان واگذار شده است که بيشترين تقاضا با 160 انشعاب کاربری خانگی بوده است .
مدير امور آبفار شهرستان خدابنده با اشاره به اينکه در سال جاری 10 فقره انشعاب غيرمجاز شناسايی شده است ، گفت : در سال گذشته تعداد 282 فقره انشعاب غيرمجاز در مناطق مختلف روستايي اين شهرستان شناسايی و 100 مورد آن توسط همکاران به انشعاب مجاز تبديل گرديده و با متخلفان برخورد شده است.
سهرابي در ادامه با بيان اينکه کنتورهای معيوب در اين امور بيشتر به صورت رايگان تعويض مي گردد ، اظهار داشت : در سال گذشته 571 فقره کنتور معيوب مشترکين روستايی شهرستان خدابنده در جهت شناخت ميزان دقيق فروش و مديريت مصرف مورد تعويض قرار گرفت .
وي اعتبار هزينه شده برای تعويض و استاندارد سازی دستگاههای اندازه گيری(کنتور آب)سال گذشته را رقمی بالغ بر 500ميليون ریال عنوان کرد و افزود : 1 هزار و 145 مورد کنتور خراب و معيوب در روستاهای شهرستان خدابنده وجود دارد که اعتبار جهت تعويض مصوب گرديده است و در صورت تخصيص اقدامات لازم انجام خواهد گرفت .
اين مقام مسئول در پايان افزود : سال گذشته 6ميليون و 611 هزار متر مکعب آب شرب با مطلوبيت 97 درصد توليد و در سطح روستاهای شهرستان خدابنده توزيع گرديده است .
انتهای پیام/ش
انشعاب آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.