کرمان؛

وزنه بردار کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

منصور پورمیرزایی با ثبت رکورد 245 کیلوگرم به نام خود، عنوان دوم رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی نخعی، رییس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمان گفت: در سومین و آخرین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور، سیامند رحمان، قوی ترین ورزشکار دارای معلولیت جهان و رکورد دار دسته فوق سنگین پارالمپیک نشان طلای دسته 107+ کیلوگرم را بار دیگر بر گردن آویخت.

 وی با اشاره به اینکه در رقابت های این ماده هفت وزنه بردار به روی تخته رفتند، افزود: در پایان رحمان با ثبت رکورد 285 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت، نایب قهرمانی این دسته به دیگر ملی پوش کشور، منصور پورمیرزایی از کرمان با رکورد 245 کیلوگرم رسید و احمد امین زاده نیز با ثبت رکورد 236 کیلوگرم سوم شد.

نخعی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب پرونده بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین با نظارت IPC بسته شد.

رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور از 25 تا 27 تیر جاری با حضور بیش از 100 وزنه بردار از 19 استان کشور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

انتهای پیام/ب

وزنه بردار کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.